Noud laat je met zijn tool aan de hand van de 42 materialen uit je smartphone op unieke wijze kennismaken met elkaar. Via zijn tool stelt hij vragen als 'welk materiaal is het meest essentieel voor jouw bedrijf?' En: 'waar in de wereld belandt het afval van jouw organisatie?' Op deze manier stellen ondernemers zich op een andere manier voor dan anders. 

"En via deze tool maakten de deelnemende ondernemers ook kennis met mijn werk", vertelt Noud. "Het heeft me al veel leuke interacties opgeleverd. Voor mij was het doel om in gesprek te gaan met ondernemers buiten het creatieve werkveld en zo te meten hoe mijn verhaal bij hun overkomt. De resultaten zijn heel positief en ik krijg erg goede reacties." 

Deze presentatie van Noud tijdens de BOB borrel was mogelijk danzij KOP, een van de samenwerkingspartners van Design to Market. Deze organisatie is druk bezig om ervoor te zorgen dat de zakelijke markt in contact komt met startende ontwerpers en kunstenaars.

Design to Market

Meer over Design to Market

Ontdek meer nieuws